[asa] Did BBC really produce global warming documentary?

From: James Mahaffy <mahaffy@dordt.edu>
Date: Wed Mar 21 2007 - 13:23:14 EDT


I was reminded that the documentary that Kevin Peirs attributes to BBC
was actually broadcast on channel 4 (maybe British Fox). Does this mean
that the documentary was not produced by BBC? Can Piers or someone who
has read it respond?

James Mahaffy (mahaffy@dordt.edu) Phone: 712 722-6279
498 4th Ave NE
Biology Department FAX : 712
Dordt College, Sioux Center IA 51250-1697

To unsubscribe, send a message to majordomo@calvin.edu with
"unsubscribe asa" (no quotes) as the body of the message.
Received on Wed Mar 21 13:23:50 2007

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : Wed Mar 21 2007 - 13:23:50 EDT